خوشبختی... :)

هرکسی خوشبختی را در چیزی میداند...

وبرای رسیدن به خوشبختی شیوه ی خودش را دارد...

مثلا من خوشبختی را "تو" میدانم...

و شیوه ام برای رسیدن به خوشبختی "باتو بودن" است...



نظرات شما عزیزان:

ali as
ساعت23:17---4 بهمن 1392
slm negin age nemiam dalilesh in bood ke baz addreseto nadashtam


bache haye blogfa to to list blogfa zaxire kardam ala choon too loxblogi nemishe bexatere hamin gahi yadam mire ... harchand bade do roz fek kardan yaftam





ama kash se shanbe miyoomadam tavalodet mobarak pasa pas omid varim pishe onn bashei hamishe age vagan xastat ine





ya ali
پاسخ: مرسی... :) منم امیدوارم... :)
همین که به یادم بودین کافیه... :)

پاسخ: راستی من آدرس وبمو براتون گذاشتم نمی دونم چرا نیومد... :|


ملیکا
ساعت19:28---28 دی 1392
نتــم درس شد! هیپ هیپ هورااااااااا
پاسخ: واقعااااا؟! خیلیییییی خوشحال شدم!! پس ازین ب بعد بیشتر هستی دیگه!!هوووورااااا! :)


ملیکا
ساعت12:25---26 دی 1392
شنبه ها من هفت و نیم مدرسه ام.. ^_^

دم دست باش..! بتونم پیدات کنم.. ؛؛)

مرسی.. :]
پاسخ: باشه دوستممممممممم! :)))


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: تراشه های قلم من...وسپیدی کاغذ... ، ،

تاريخ : چهار شنبه 25 دی 1392 | 21:47 | نویسنده : negin |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.